tisdag 11 juni 2013

dan efter dan efter dan efter dan efter.. nu får ni fortsätta själva.

Så Onsdagsmorgonen har kommit. Här på jobbet är det sig lika. Lampan över min plats är trasig, det luktar sunkigt och de gamla tanterna är här sedan klockan 4, direkt efter de gått upp och kokat potatis och tittat på grannarna. Det är liksom sånt som gamla tanter gör.

Idag är det telefonsupport igen, oh the joy! Det finns fan inget bättre än... wait, nu skrev jag nog fel. Det finns inget värre än det. Inte för att användarna är jobbiga, utan för att vi har en sån dålig miljö, med riktigt dåliga system som strular hela tiden och ingen tar sig tid att lösa vad som ligger bakom problemen som kommer. Och jag får inte för chef. för det är inte mina arbetsuppgifter. Did I say; Oh the joy.

Skickat lite ansökningar på andra jobb i Uppsalatrakten. Då är det nära "hem" i alla fall. Men nu ska ni sluta läsa, och jag ska börja jobba. Hur jobbigt det än kan vara med jobb. Jobbigt. För detta är verkligen inte kul, ingen glädje att gå till jobbet alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar